Re: SB live - ratunku :)

Autor: Geralt (geralt_at_usun.ckt.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 20:47:16 MET

Napisze wiecej. Wlasnie wszedlem do winampa. Oczywiscie pisalo zebym
kupil karte muzyczna itp. Ale wszedlem do pluginow i zaczalem je
konfigurowac. Wszedzie jako urzadzenie byly jakies dziwne znaczki, ale
jak poprzelaczalem na SB live, to juz winamp mi gra 8-). Nawet teraz jak
wlaczylem film tez slysze glos.. Niemniej glosnosc nadal nie chce sie
opjawic i nie wiem czy juz calkowicie dobrze wszystko chodzi..

Troche dziwne. Wyglada na problem systemu jednak..

Geralt