Re: SB live - ratunku :)

Autor: Geralt (geralt_at_usun.ckt.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 20:30:05 MET

marco wrote:

> proponuje odinstalowac biezace sterowniki i zainstalowac na poczatek
> oryginalne z plytki. To ze nie ma glosniczka w tray'u oznacza ze system
> "nie widzi" karty dzwiekowej. Rozkrec bude i sprawdz czy karta nie
> wyskoczyla ze slotu.
> Jak nie pomoze to przelóz karte do innego slotu i znów zainstaluj
> sterowniki.

Tak wlasnie zrobie jutro. Niemniej co do nie wykrywania przez system...
To wlasnie dziwi mnie. Bo sprawdzalem (usuwajac czesciowo sterownik), ze
karta zostala wykryta i automatycznie przywrocony sterownik. Takze teraz
w menadzerze urzadzen sa sterowniki wlaczone i jak pisze "Dzialaja
poprawnie". Za to system i tak jakby jej nie widzi.. Jutro napisze co
wykazaly testy (reinstalacja steorniwkow itp ):).

Thx za odpowiedz/sugestie.