Re: SD live - ratunku :)

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 20:20:55 MET

Uzytkownik "Geralt" <geralt_at_usun.ckt.pl> napisal w wiadomosci
> Nie wiem co sie dzieje. Kiedys nie mialem zadnych problemow, teraz co
> chwile jakis problem/cos siada.
>
> Obecnie mam problem z karta muzyczna SB live!. Nagle (nawet nie wiem
> kiedy) okazalo sie ze nie chce mi odtwarzac muzyki.. Myslalem ze po
> prostu windows sie zawiesil (win xp), ale nie po kazdym restarcie nie
> dziala. Nawet nie ma ikonki glosnosci (choc ustawiona jest ze ma byc).
> Co dziwne windows wykrywa karte dzwiekowa i pisze przy sterownikach, ze
> wszystko dziala ok. Nie wiem co jest grana. Moze ktos ma jakies
> [...]
proponuje odinstalowac biezace sterowniki i zainstalowac na poczatek
oryginalne z plytki. To ze nie ma glosniczka w tray'u oznacza ze system
"nie widzi" karty dzwiekowej. Rozkrec bude i sprawdz czy karta nie
wyskoczyla ze slotu.
Jak nie pomoze to przelóz karte do innego slotu i znów zainstaluj
sterowniki.