SD live - ratunku :)

Autor: Geralt (geralt_at_usun.ckt.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 18:42:37 MET

Nie wiem co sie dzieje. Kiedys nie mialem zadnych problemow, teraz co
chwile jakis problem/cos siada.

Obecnie mam problem z karta muzyczna SB live!. Nagle (nawet nie wiem
kiedy) okazalo sie ze nie chce mi odtwarzac muzyki.. Myslalem ze po
prostu windows sie zawiesil (win xp), ale nie po kazdym restarcie nie
dziala. Nawet nie ma ikonki glosnosci (choc ustawiona jest ze ma byc).
Co dziwne windows wykrywa karte dzwiekowa i pisze przy sterownikach, ze
wszystko dziala ok. Nie wiem co jest grana. Moze ktos ma jakies
pomysly.. Mam nadzieje, ze karta dziala. Dodam, ze kombinowalem ze
sterownikiem, ale jeszcze calkowicie go odinstaluje i zainstlauje ten z
CD. Poza tym pozniej sprobuje kiedys przelozyc karte dziwekowa do kogos
innego. Ale bede wdzieczny za wszelki sugestie..

Pozdrawiam :)
Geralt