Plyta MSI 648E MAX - opinie?

Autor: Ela (elamielczarek_at_o2.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 12:05:25 MET

W nawiazaniu do posta mojego nizej (komp mi padl) musze pilnie kupic pewno
nowa plyte, tym razem pod P4. Myslalem o MSI 648E MAX na chipsecie SIS648
Co sadzicie o tej plycie/chipsecie? Za te pieniadze oczywiscie :) SIS645DX
to dobry chipset.
Jesli to bylo niedawno walkowane na grupie to sorry, ale nie korzystam ze
swojego kompa (byl padl) i grzecznosciowo od kolezanki pisze. Zalezy i na
czasie, bo musze kupic plyte i procka jutro.
Wielkie dzieki za opinie i rady czy propozycje innej dobrej plyty z tym
wyposazeniem pod P4.

Pozdrawiam

Michal