Re: trzesczace filmy

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 01:08:19 MET

"Psych" napisał :
| mam system windows XP i pojawil sie problem. W filmach gdzie dzwiek jest
| kodowany jako mp3 pojawiaja sie straszne traski (totalny przester). Pomozcie
| mi, bo juz nie wiem co mam robic. Sprzet jest ok, bo sprawdzalem na roznych
| kartach dziekowych. Poza tym w win 98 bylo dobrze.
| Co robic ??? jakies pomysly ?? sprawa jest dosc powazna i pilna.

NTG - to raczej nie wina sprzętu - alt.pl.divx

Ehhhh, ostatni raz, niech ci będzie:
Wywal Nimo Codeck`a ( bo zakładam, że go właśnie zainstalowałeś ) - on ci tak miesza.
Zainstaluj oddzielnie AC3 ( kodek dźwięku ) i ffdshow-20030103 ( bo ten jest chyba najpewniejszy ). Może się zdarzyć,że będziesz
potrzebował jeszcze do poprawnej pracy ffdshow jednej biblioteki - msvcr70.dll - też od razu szukaj ( www.google.pl ). A jak to nie
Nimo, to nie wiem ( co nie znaczy, żebyś nie wywalił wszystkich innych kodeków i nie zastosował właśnie tego zestawu, podanego tu
przeze mnie ).

--
.: Jacek S. :.