Re: Jaka drukarke mi polecacie kupic ?

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 03:39:04 MET

"Anshar" <anshar_at_lexx.eu.org>
w news:b3109o$2es$1_at_nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> robić.
> :)
>
> A majac Athlona XP 2000+ tez bedzie go tak strasznie obciazac ?
> Nie sadzilem ze drukowanie wymaga az tak wielkiej absorbcji mocy cpu...

Pomijając WinXP, zauważ jak FDD obciąża kompa przy odczycie, też nie
można nic w międzyczasie zrobić, a też odczyt z FDD nie potrzebuje
dużej mocy CPU. Tu sprawa zapewnie wygląda podobnie.

> Na korzysc HP 5550 jak sie domyslam, ale czy te rozdz. i photoret IV daje az
> tak duzo?
> Czy wyrazna jest jakosc wydrukow? O ile pamietam 3820 ma taka sama jakos
> drukowania kolorowego, jedynie b-w drukuje gorzej od 5550. Chyba ze cos
> pokrecilem.

Myślę, że najlepiej będzie przejrzeć testy tych drukarek i porównać,
czy wyciągnąć odpowiednie wnioski, każdy w końcu ma własne preferencje
i zależy na czymś innym :)

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]