Re: Mint Radenon 9000 PRO - obraz

Autor: Zwi (zwi_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:11:52 MET

> czyli mam rozumiec ze nie stawiales systemu od nowa po zmianie karty
> graficznej????????
> Pozdrawiam
> Ryszard Czerwien

Wlasnie zainstalowalem Windows XP SP1 + wszystkie nowe stery, do tego gra
GTA3.
Wywala sie, czyli sprawdzone na 2 komputerach i na nowym systemie.
Testowalem na wyjsciu D-SUB i DVI.
Widocznie musi byc uszkodzona.
Dziwi mnie tylko jedno, dlaczego na nowych grach, jakis nowy Unreal, Need
For Speed najnowszy, wszystko smiga a GTA3 wywala na samym poczatklu. Gdyby
dotyczylo to tylko gier ale losowo przy pracy z roznymi programami tez,
tylko ze zadko.
3DMark 2003 tez przechodzi normalnie, poza jednym razem kiedy sie wywalil:-)
Kiedy wysypuje sie obraz system jest stabilny. Kiedys zostawilem go tak na
noc, rano poza zwalonym obrazem wszystko chodzilo, ale to bylo jeszcze na
starym komputerze.
Karta jest prawie nowa, mam ja jakies 2 tygodnie, i tyle juz z tym walcze.
Dzieki za pomoc.