Re: Mint Radenon 9000 PRO - obraz

Autor: Zwi (zwi_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:37:50 MET

Co Wy na to ?
Wywala sie obraz, zamykam system.
Wylanczam wszystko z pradu.
Wyciagam karte celem sprawdzenia czy jakas pamiec jest ciepla.
Wsadzam to spowrotem, system sie zaladuje.
Wszystko ok poza ikonami w Total Commander i na pasku szybkiego
uruchamiania.
Zmieniam z 32Bit na 16Bit - ikony sa juz wyswietlane poprawnie.
Restartuje kompa i od tej pory jest juz wszystko ok, do nastepnego wysypu.
Kto mi powie gdzie to cos jest pamietane ?
Gdzies to musi byc zapamietywane bo zawsze po wysypie i resecie te ikony sa
zepsute.
Nawet nie musze zamykac systemu tylko reset z obudowy.
Tylko nie piszcie ze mam to opisac na grupie hary poter albo magia :-)
Juz tu dzis takich widzialem.