Re: Mint Radenon 9000 PRO - obraz

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:55:30 MET

> chcialeś mieć tanim kosztem radeonka to masz. Następnym razem nie kupuj
nic,
> pod czym podpisala się firma mint. Trzeba bylo kupić radka nie pro, tylko
> zwyklego, jeśli nie mialeś kasy, ale np. sapphire. Jak masz możliwość to
> wymień. Takie moje skoromne zdanie. Ktoś się z tym zgadza?

nie tylko z tanimi mozna miec problem ... ja kupilem jednemu klientowi
firmowego i problemy byly z wyjsciem DVI ... wszystko chodzilo ok, a wyjscie
DVI bylo skopane ... po wymianie na nowa karte wszystko bylo ok ... (karta
firmy sapphire)

Wszystko zalezy od tego na co sie trafi ... mozna czasami trafic na dobrego
noname'a :))