Re: VHS --> CD

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 22:06:44 MET

Użytkownik "Dr_Fatum" <Dr_Fatum_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Magnetowid zamierzam podlaczyc do karty Tv - Aver TV Studio - zlacze
> s-video .

No to nie widzę problemu: chinch video out z magnetowidu do chinch na TV
Studio.
do dźwięku specjalny kabel z jednej strony 2 x chinch (prawy i lewy) a z
drugiej mini jack, który wtykasz do audio in na TV studio albo Line in w
karcie dźwiękowej. Pozostaje w programie poustawiać, skąd idzie video a skąd
audio.
W tym przypadku każde kable będą dobre (wyglądające przyzwoicie).
Problemy z kablami są przy S-Video (kiepskie kable - obraz cz-b), ale ty nie
masz tego gdzie wetknąć w magnetowidzie (to są inne sygnały), ale można np
do telewizora.
Przekonałem się że kable "własnej roboty" czasem są lepsze.
Uważaj, żebyś czegoś nie wetknął w złącze do nadajnika podczerwieni na
katcie TV Studio, bo pójdzie dym!!!
Opis karty - nie wtykaj w ciemno.
Józef