Re: Mint Radenon 9000 PRO - obraz

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:30:09 MET

chcialeś mieć tanim kosztem radeonka to masz. Następnym razem nie kupuj nic,
pod czym podpisala się firma mint. Trzeba bylo kupić radka nie pro, tylko
zwyklego, jeśli nie mialeś kasy, ale np. sapphire. Jak masz możliwość to
wymień. Takie moje skoromne zdanie. Ktoś się z tym zgadza?
pozdrawiam

Użytkownik "Zwi" <zwi_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Sprawa dotyczy wysypywania sie karty MINT Radeon 9000 PRO 64MB.
> Pisalem juz kiedys o tym problemie i nadal go nie rozwiazalem choc sa
pewne
> postepy.
> Traz mam nowy komputer, plyta MSI KT4V, Athlon XP 2000+, Ram Kingston
PC333.