Re: California access 6900

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:30:03 MET

On Wed, 19 Feb 2003 18:44:14 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

> Ano mam juz powoli dosyc mojej Czerwonej Strzaly no i wszystkie znaki na
> niebie wskazuja na to, nie jest niesmiertelna jak by sie wydawalo :| Nic
> konkretnego nie mam narazie :) Poza jasno sprecyzowanymi wymaganiami :)
> Malo ma palic, nie psuc sie, miec tanie i latwo dostepne czesci, latwo sie
> naprawiac i zeby nie karadli, no i moze ladnie wygladacn no i fajnie zeby
> nie byl za duzy :)

Astra, panie, Astra ;) Tylko - broń Boże - 60 KM.
Co najmniej MPI 82KM, lepiej 16V 90/100 KM. Części są naprawdę tanie,
nawet w ASO nie scinają z nóg...

Co prawda zaraz przyleci tu Chektor (już go dzisiaj gdzieś widziałem), i
sam wiesz co będzie...;))

Żeby było TG, do bagażnika luźno wejdzie full wypas zestaw z monitorem
17", w pudłach rzecz jasna...i do tego para kochanków w dowolnej pozycji
;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!