Re: California access 6900

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:00:24 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> Astra, panie, Astra ;) Tylko - broń Boże - 60 KM.
> Co najmniej MPI 82KM, lepiej 16V 90/100 KM. Części są naprawdę tanie,
> nawet w ASO nie scinają z nóg...

Astra fajne autko ale narazie nie na moja kieszen :/

> Co prawda zaraz przyleci tu Chektor (już go dzisiaj gdzieś
> widziałem), i sam wiesz co będzie...;))

Nom, kanciak tez by byl fajny ale ja szukam troche egzotyki :) No i juz
cos nowszego +/-10lat :)

> Żeby było TG, do bagażnika luźno wejdzie full wypas zestaw z
> monitorem 17", w pudłach rzecz jasna...i do tego para kochanków w
> dowolnej pozycji ;)

Do kaszla nie wejdzie 17' w kartonie :/ Moze krotki Philips by wszedl ale
nie probowalem :) Za to kiedys mialem sluzbowego Kadeta disel chyba 1.1
20lat (co gasl jak jechalem z gorki ;) To wlazil do niego dwie 17" w
kartonie i kilka kompow i akcesorii ale nie do bagarznika bo w nim walaly
sie czesci zamienne od Kadeta ;) To byl sprzet na obwodnicy powyrzej
140km/h kierownica sie zaczynala trzasc, potem pekla linka od predkoscio
mierza to przestawalem przyspieszac jak kierownica zaczynala sie trzasc :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"