Re: California access 6900

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 19:44:14 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> Uchyl rąbka :)

Ano mam juz powoli dosyc mojej Czerwonej Strzaly no i wszystkie znaki na
niebie wskazuja na to, nie jest niesmiertelna jak by sie wydawalo :| Nic
konkretnego nie mam narazie :) Poza jasno sprecyzowanymi wymaganiami :)
Malo ma palic, nie psuc sie, miec tanie i latwo dostepne czesci, latwo sie
naprawiac i zeby nie karadli, no i moze ladnie wygladacn no i fajnie zeby
nie byl za duzy :) Konkretniej to tak sobie mysle moze o Volvo 340 albo
Mazda 323 jeszcze mial bym okazyjnie do kupienia Ticosa z bardzo malym
przebiegiem :) Ale zobaczymy bo odwieczny problem kasa i inne wydatki :/

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"