Re: Pomidor

Autor: Plissken (plissken_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 15:58:04 MET

Pomidor !!

A na serio to nie wiem. Z notebookami są takie jajca. Miałem Toshibę na
której pracowałem i nagle poszedł z niej siwy dym. Rozkręcam - no tak spalił
się kondensator układu zasilania. Przestał się włączać. Położyłem go na
szafie. Wracam za tydzień - sprawdzam - działa bez zarzutu. Nikt tego nie
naprawiał. Rozkręcam. Kondensator jak był spalony tak jest - ale teraz
działa.

Wniosek: odłóz na tydzień na szafę - samo sie naprawi ;)