Konflikty systemowe

Autor: Plissken (plissken_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 15:55:14 MET

Niech mi ktoś powie jak rozwiązać ten konflikt bo zgłupieje. Różne konflikty
rozwiązywałem od ręki ale z tym nie moge sobie poradzić.

Zarąbisty komputer - a w nim karta sieciowe PCI na Realteku. Wszystko
chodziło bez najmniejszych kłopotów, żadnych zwisów ani niebieskich ekranów.
System Windows 98 (nie OSR2). Systemu mówię od razu nie mogę zmienić bo to
jest komp szefa w firmie i jest tam za dużo programów żeby reinstalować
system.

A teraz. Wrzuciłem do środka modem Conexant. Wszystkie sterowniki cacy, w
końcu odpalił i działa bez zarzutu, ale.... No właśnie. Przestała działać
sieciówka. Na szynie PCI są 3 urządzenia: modem, sieciówa + grafika. Są
jeszce wolne sloty. Nie wolno mi zmienić systemu, ani sprzętu. Rozkaz to
rozkaz.
Mam ikonkę z wykrzyknikiem w menedżerze urządzeń. W opisie sprzętu pisze
wyraźnie BŁĄD CODE 31. Przypisuje karcie wolne przerwanie i adresy i kiła.
Każe resetować PC i po resecie dalej to samo i tak w kółko. Jednocześnie
jest konflikt z urządzeniem IRQ for PCI sterring czy jakoś tak. Tam jest
konfilkt z przerwaniem - przypisuje przerwanie, reset i spowrotem to samo i
tak w kółko.

W BIOSie wszystko wygląda OK. Co poradzić ???

PLEASE HELP !!!

tk