Pomidor

Autor: Jacek Marek (jmarekw_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:23:04 MET

Witam,
Mam następujące pytanie dotyczące baterii do laptopa.
1. Jest sobie bateria która trzyma 15 minut zamiast 3 godzin.
2. Jest sobie bateria która cały czas pokazuje stan naładowania od 0%-9% i
wogóle nie trzyma. (nie trzyma: laptop + bateria - AC = power off)
Po wymianie elektroniki pomiędzy bateriami nic się nie poprawiło bateria 2
wciąż pokazuje 0%-9% naładowania i nie trzyma. Po ponownej wymianie
elektroniki bateria 1 powiedziała że nie ma prądu, ani ochoty się ładować =
nie trzyma. Po podrapaniu w główkę wychodzi na to że elektronika nauczyła
się błędu baterii 2 i nie ma ochoty o nim zapomnieć.
Czy da się zresetować elektronikę baterii? Jak?

Baterie "Dell Battery Module" 1691P Li-ion 14.8V 3600mAh w środku 8
akumulatorków SONY US18650GR

Pozdrawiam
Jacek Marek

Przepraszam urażonych za pomidora ale po walce z bateriami jak pomyślę że
nowa kosztuje 125$ to mnie ..... a mam dwa moduły które akumulatorki mają
~ok.