Re: problemy przy wlaczaniu

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 00:51:18 MET

> jak wlozylem 400 jazda jest taka
> ze przy wlaczeniu zasilania
> czasami rusza a czasami wogole nic,
> nawet grafa sie nie zglosi.
> po resecie zazwyczaj rusza,
> ale wiesza w polowie ladowania windozy.
> za trzecim razem albo juz idzie bez bolu
> albo znow wiesza windoze ale kawalek dalej.
> wiec za 3 gora za 4 razem rusza i chodzi jak zloto.
> nie wazne czy w miedzyczasie resetuje i ile razy
> dziala pieknie.
> az do ponownego *wlaczenia* kompa.
> i tak za kazdym razem gdy go wlaczam.

Wyglada jak slaby zasilacz - sprobpj zmienic. Albo sprawdz w ten sposob, ze
odpal kompa ale nie startuj windowsa - niech postoi 5 minutek (np w biosie,
albo wsisnij pause/break) i po paru minutkach uruchom winde i zobacz czy
odpali sie za pierwszym razem.

> ustawione mam 4x100,
> pamiec na 100% chodzi na 100 Mhz bo przynioslem inna
> z roboty gdzie tez mam 4x100 i wszystko gra.
> podmiana pamieci nic nie zmienia.
> smieszne jest to ze jak zjade w dol na 300
> (3x100) to nie ma ZADNEGO problemu
> wszystko zawsze i wszedzie zasuwa jak nalezy.
> w momencie jak proca przestawie w biosie na 4x100
> to mam kilka zwisow przy wlaczeniu kompa
> a pozniej wszystko smiga

O ile sie nie myle to masz zablokowany w procesorze mnoznik na stale na 4x,
wiec jego zmiana na 3x nic nie daje bo i tak procek ruszy na 4 x magistrala.
Jesli to robi roznice dla biosu, wiec moze zmien bios?