Plyta pod P4 - dwa czy jeden kanal dla DDR ?

Autor: Piotr K (piotrel_at_onet.poczta.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 00:57:25 MET

Mam zamiar troche upgradeowac moj sprzet (do minimum P4 2GHz,DDR-y, plyta),
no i mam problem z plyta glowna pod P4. Kupowac teraz (np. Gigabyte 8PE667
Ultra2), czy poczekac miesiac, może dwa, az troche stanieja plyty z
dwukanalowa komunikacja z DDR-ami (na chipsecie E7205). Z tego co czytalem,
to roznica w wydajnosci nie jest za duza (jak na razie ?) i tym bardziej nie
wiem czy czekac na te nowe plyty. Plyty pod RDRAM nie kupie. Korci mnie, aby
olac te dwa kanaly i zakupic tego Gigabyte-a, itd...

Co radzicie ?

---
Piotr K