Re: Frittz Card PCI + Windows XP

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 23:31:11 MET

Daniel 'Rogas' Rogiński wrote:

> JEstem uzytownikiem karty (modemu) ISDN: AVM Fritz Card PCI.

Horror :)

> Chcialbym zainstalowac windows XP, jednak na dolaczonej plycie nie ma
> sterownikow. Na stronie producenta informuja, ze windows XP ma
> wbudowane sterowniki do tej karty, czo to prawda ?

A to wyslim mailika do supportu MS albo pytaj sie na wlasciwej grupie.

> Czy ktos uzytkuje ja w systemie Windows XP.

Horror :)
Probowalem ta karte zmusic do laczenia sie pod win2k... horror :)
Sterowniki byly na plytce... za holere nie chcial laczyc sie :/ horror :)
Caly czas chcial wykrecac numer do niemiec :/
Horror :)

> Przy okazji: Czy do odpalenia GF4 420MX pod XP wystarcza detonatory z
> www.nvidia.com ?

Wystarcza sterowniki w bibliotece systemu.

Horror :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"