Re: problemy (?) z jakoscia obrazu...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 23:33:35 MET

gibs0n wrote:

> mam monitor IIYAMA Vision Master Pro 454 (19'') i karte graf.
> geforce3 ti200 64DDR (PalitDaytona,jakas nieznana firma chyba:)))..

Znana z shitowych produktow :/

> monitor jaki posiadam uchodzi podobno za BARDZO dobry...
> w czym moze tkwic problem? karta graf ?

Na 99% z wyny karty. Kupiles dobry monitor ale karte kiepskiego producenta
:/

> a moze jednak monitor ? a

Watpliwe. Co prawda kiedys monitory IIyamy jak by byly lesze to mimo
wszystko jest bardzo dobra firma.

> serdecznie prosze o pomoc...

Wymianic karte albo na Radeona albo na markowego GF :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"