Frittz Card PCI + Windows XP

Autor: Daniel 'Rogas' Rogiński (roginski_at_tlen.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 08:26:31 MET

Witam

JEstem uzytownikiem karty (modemu) ISDN: AVM Fritz Card PCI. Chcialbym
zainstalowac windows XP, jednak na dolaczonej plycie nie ma sterownikow. Na
stronie producenta informuja, ze windows XP ma wbudowane sterowniki do tej
karty, czo to prawda ? Czy ktos uzytkuje ja w systemie Windows XP. A moze
ktos posiada sterowniki do niej i wyslalby mi je an priva ?

Przy okazji: Czy do odpalenia GF4 420MX pod XP wystarcza detonatory z
www.nvidia.com ?

--
pozdrawiam
Daniel Rogiński