co radzicie do 2000XP ?

Autor: Marceliszpak (marceliszpak0_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:27:16 MET

Mam dylemat co do wyboru płytki głównej pod swojego 2000 XP
Palomino,przesiadam się z ECS-a,mam pamiątki 2x256 Mb 266 Mhz.
Moje typy to:
--MSI KT3ultra bez Raidu lub podobna na KT4(zależy mi na Dzwięku ALC650)
--Gigabyte GA-7VAX (podobno są problemy z serwisowaniem w Warszawie a
jak mi powiedziano lubią się psuć-powiedzcie czy to prawda?
--Soltek 7DRV5

Acha jeszcze może poradzicie jaki wiatrk na procka bo mój titan ttc-dbt5
chyba nie wyrabia,chodzi mi o wiatrak tani i zeby sie dałopodkręcić
lekko procka.