Dziwne drganie na monitorze.

Autor: Emil (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:23:44 MET

        Witam!

Jest problem, z którym nie moge sobie poradzic.
Chodzi o to ze na monitorze CTX PR 705F wystepuje co jakis czas dziwne
drzenie obrazu.
Najpierw obraz sie rozmywal - czcionki stawaly sie nieczytelne.
Drgania te byly znacznie bardziej widoczne w rogach ekranu niz w
centrum.
Zaklocenia w wyswietlaniu wystepowaly co jakis czas - raz na 15 minut,
raz na dwie godziny, itd.
Trwaly od 10 minut, do kilku godzin.

Teraz obraz juz drzy przez caly czas...

Karta graficzna to Riva TnT2 M64.
Zmienialem karty na inna Rive, oraz na Radeona 7500 Pro. Objawy nie
ustapily.
Podmienilem tez na chwile monitor na Relisysa TF770. Tez drzy.
Odswiezanie bylo ustawiane od 85 do 100Hz.
Przy starcie systemu - wykrywanie urzadzen przez BIOS - obraz tez drzy
- wiec chyba jest to niezalezne od rozdzielczosci.
Nie mam za bardzo pojecia co to moze byc. :-(
Ciekawy jestem czy ktos juz sie spotkal z tym problemem.

Aha.. By wyeliminowac potencjalne zaklocenia zwiazane z pradem -
monitor i komputer byly podlaczane przez osobne gniazdka (na listwach
filtrujacych) - byly to wtedy jedyne urzadzenia podlaczone do listwy w
danej chwili.

Jakies pomysly?

pozdrawiam

        Emil

__
stepin (at) panda (dot) bg (dot) univ (dot) gda (dot) pl