Re: co radzicie do 2000XP ?

Autor: Marcin (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 13:33:08 MET

Witam

Użytkownik "Marceliszpak" <marceliszpak0_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E521894.4020604_at_poczta.onet.pl...
> Mam dylemat co do wyboru płytki głównej pod swojego 2000 XP
> Palomino,przesiadam się z ECS-a,mam pamiątki 2x256 Mb 266 Mhz.
> Moje typy to:
> --MSI KT3ultra bez Raidu lub podobna na KT4(zależy mi na Dzwięku ALC650)
> --Gigabyte GA-7VAX (podobno są problemy z serwisowaniem w Warszawie a
> jak mi powiedziano lubią się psuć-powiedzcie czy to prawda?
> --Soltek 7DRV5

Mam Gigabyte GA-7VRXP prawie rok i zadnych problemow nie bylo.

Co do serwisowania to na szczescie nie sprawdzalem, ale na plyte masz zwykle
dwa
lata gwarancji. Jezeli w tym czasie cos padnie to niech sie sklep/importer
martwi.
A z doswiadczenia wiem, ze zykle nie naprawiaja tylko wymieniaja (poza
naprawde
blachymi przypadkami). Jezeli padnie po dwoch latach to moze sie okazac,
ze taniej wyjdzie kupic inna o podobnych mozliwosciach niz ta reperowac.
A jezeli naprawa bedzie banalana to zrobia Ci w kazdym serwisie
komputerowym.

Co do podkrecania to nie podkrecam. Komputer sluzy mi do pracy
i stablinosc sie liczy przede wszystkim.

Pozdrawiam

Marcin
kupiematrox_at_gazeta.pl

P.S.
Kupie karte Matrox G400/G450/G550 z dwoma wyjaciami na monitor.