Laptop mały plus dock?

Autor: Rolnik (bijej_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 09:08:33 MET

Witam!
Mam zorganizować kobiecie małego laptopa;
jako, że temat to dla mnie obcy- na przenośnych komputerach praktycznie się
nieznam, chciałem zasięgnąc także waszej opinii.

Przedwwszystkim powinien byc mały i lekki.
    Dlatego też mysle o rozwiązaniu z matrycą do około 12 cali, i
rozwiązaniem z stacja dokującą;
czyli w samym laptopie tylko hdd i ewentualnie modem, lan, a dodatkowo
stacja dokująca z CD, czy DVD czy też RW alibo jakies combo, flop.
Czy dock musi być tego samego producenta co laptop zawsze? Czy są np. tańsze
rozwiązania alternatywne np. via USB?
    Komputer ma być głównie używany do prac biurowych, internetu, może jesli
parametry by na to pozwoliły DIVIX

    Zastanawiam się czy są jakieś szanse, aby kupić takiego nowego notbooka
w cenie do 3000 netto?

    Czy moglibyście mi polecic miejsce w Warszawie z bogatą ofertą handlową
laptopów i kompetentnym personelem?

    Jesli jednak miałby to być sprzęt uzywany- na co wtedy warto zwrócic
uwagę?

--
Bartek P. vel Rolnik
GG 145819