Gigabyte 8INPX i problemy...

Autor: Bartek (eathan_at_irc.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 09:23:51 MET

Witam

Problem dosc dziwny i nie umiem znalezc rozwiazanie ze wzledu na to, ze
plyta jest nowa i malo popularna.
Nie bardzo wiem gdzie lezy przyczyna wiec pisze to u na grupe o WinXP.

Mam kompa na Gigabyte 8INPX do tego 2x256 MB RAMu, P4 2.4 Ghz, 2x80 GB na
dyskach (barakuda IV i V) nagrywarke CD-RW ASUS x32, nagrywarke DVD SONY x4
(nastepca DRU-500A) i czytnik DVD Toshiby

Zainstalowalem wszelkie sterowniki dolaczone do plyte plus najnowsze stery
Intela i Intel Aplication Accerlator

W WinXP na lisice urzadzen we wlasciwosciach kontrolera (podstaowego) nie
mam zakladki odpowiedzialnej za ustawienia DMA w systemi.

W czym problem?

Bartek