Re: Do posiadaczy płyt głównych z kodekiem Realtek ALC-650 ...

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 08:40:39 MET

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w
wiadomości news:b2rd5u$gf3$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Wuygląda na to że karta (kodek) nie potrafi przetransferować
> nieprzetworzonego dźwieku DD 5.1 lub DTS a podaje na wyjscie cyfrowe tylko
> zwykły dźwięk tyle że z pominięciem analogowych przetrowników ...

Potrafi przetransferować...
IMHO Twój problem jest związany z tym, że obsługę dzwięku przejmuje DirectX.
Rozwiązania są(co najmniej) 2:
1. Albo wymusisz playerem(nie wiem który to potrafi) wyjscie dżwięku przez
WaveOut(zamiast Direct Sound) i podasz na wyjście SPDIF,
2. Albo(ja tak zrobiłem) zmodyfikujesz odpowiednio rejestr. Odpowiedni wpis
do rejestru znalazłem jakiś czas temu w sieci. Albo poszukaj, albo zgłoś się
do mnie na priv-wtedy jak wrócę do domu prześlę Ci odpowiedni plik.

Ogólnie problem jest znany. Ja kiedyś jak przestawiałem się z wyjścia
analogowego na SPDIF przekopałem googla w poszukiwaniu odpowiednich
informacji i znalazłem je. Sporo tego było chyba na forum.divx.pl

mar00ha