Problem ze skanerem Microtek

Autor: Bronek Morski (regisss_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 00:05:56 MET

Mam następujący problem ze skanerem Skan Maker 4800 Plus firmy Microtek.
Otóż po uruchomieniu programu Scan Wizard 5 w trybie Advance Mod nie można
wybrać żadnej rozdzielczości skanowania, gdyż pojawia się błąd: Filescan
spowodował wystąpienie błędu w T25UI.DLL i następnie kończy on pracę.
Próbowałem deinstalować i instalować na nowo oprogramowanie, ale bez efektu.
Całość chodzi pod Windows ME. Po pierwszej instalacji wszystko chodziło
dobrze, ale teraz coś się porobiło i nie bardzo wiem co. Proszę o pomoc
Bronek