Re: Riva TNT - bios

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:51:29 MET

> Uszkodzenie karty przez overclocking jest *nieporównywalnie* mniejsze.
> Przecież nie ustawia się od razu jakiś dużych wartości,
> tylko np. co 5MHz i się sprawdza czy karta pracuje poprawnie,
> czy nie ma zwisów czy artefaktów.

I o to mi chodzi - najpierw testuje karte przez overclocking dostepny na
poziomie sterow a dopiero pozniej jak juz wiem co jest optymalne to wrzucam
to do biosu. Nie zdarzylo mi sie zeby cos poszlo nie tak przy upgrade. Poza
tym jesli to jest karta na AGP (a Riva przewaznie jest) to mozna wlozyc
grafike na PCI i odpalic normalnie kompa i powtorzyc upgrade.

Pozdroofka
[x]Angel