Re: Problem ze skanerem Microtek

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 17:22:07 MET

> Mam następujący problem ze skanerem Skan Maker 4800 Plus firmy Microtek.
> Otóż po uruchomieniu programu Scan Wizard 5 w trybie Advance Mod nie można
> wybrać żadnej rozdzielczości skanowania, gdyż pojawia się błąd: Filescan
> spowodował wystąpienie błędu w T25UI.DLL i następnie kończy on pracę.
> Próbowałem deinstalować i instalować na nowo oprogramowanie, ale bez
efektu.
> Całość chodzi pod Windows ME. Po pierwszej instalacji wszystko chodziło
> dobrze, ale teraz coś się porobiło i nie bardzo wiem co. Proszę o pomoc

Przyczyn moze byc duzo, np.
- zadyma w plikach systemowych
- smieci w rejestrze
itp.

Jezeli wszystko oprocz skanera dziala poprawnie i sie nie sypie to na 100%
problem programowy ... czyli czeka cie wywalenie systemu i wrzucenie nowego
(chyba, ze uzywasz Restore, wtedy mozesz cofnac sie do dzialajacej wersji
...).
Ja stawiam na to, ze masz cos namieszane w rejestrze ...