VIA 4in1 błąd VXD---co począć ???????

Autor: antares (gotan_at_poland.com)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:36:04 MET

Witam !

Mam płytę opartą na chipsecie Via Apollo Pro 133T. Po zainstalowaniu via
4in1 system albo nie widzi CD-ROM-u, albo zawiesza się w teście HD TACH 2.61
( niebieski ekran, jakiś tam błąd krytyczny OE 0028: C0031522 w urządzeniu
vxd---. Po odłączeniu napędu CD błąd nie występował, ale sprawdzałem z
innymi napędami i było to samo. Można by powiedzieć, że to wina jakiegoś
podzespołu, ale na innej konfiguracji sprzętowej występował ten sam błąd.
Być może źle instaluję poszczególne sterowniki. Po systemie ładuję Via 4in1,
potem grafika, dźwięk i directX. moja konfiguracja sprzętowa to: Clatyon
CV222 (via 694T i 686B), celeron 900MHz, SBLive 1024, 256 SDRAM, Gainward
GeForce3 Ti200.WindowsME z XP to samo.

Jeżeli możecie, to pomóżcie mi oswoić się z chipsetami Via, bo naprawdę mam
już dosyć.Gry się zawieszają. Z intelem nie było tyle problemów. Jeszcze
jedno, czy przed instalowaniem nowego Via 4in1, trzeba odinstalować stary?

Pozdrawiam !