Re: VIA 4in1 błąd VXD---co począć ???????

Autor: Mackosa (mackosa_at_wp._NOSPAM_.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 03:54:55 MET

antares wrote:

> Witam !

[ciach]

> Jeżeli możecie, to pomóżcie mi oswoić się z chipsetami Via, bo naprawdę mam
> już dosyć.Gry się zawieszają. Z intelem nie było tyle problemów. Jeszcze
> jedno, czy przed instalowaniem nowego Via 4in1, trzeba odinstalować stary?

Co poczac ? Napraw XP z plytki bootowalnej o ile teraz jest zainstalowany.

Naprawde, nie wiem po co Ci VIA 4in1...
Tak, raczej go odinstaluj i juz nie instaluj :)

Wiem, ze producenci dodaja takie magiczne plytki z programami do swoich
plyt,
ale nie oznacza to, ze trzeba to zainstalowac.
Jedynie w przypadku zinegrowanych kart dzwiekowych i graficznych oplaca
sie ryzykowac.

Pozdroofki !
Mackosa <mackosa_at_wp_NOSPAM_.pl>