Re: problem z dvdromem teac'a

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (marcin-ka_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:15:48 MET

Użytkownik "Mateusz Mazur" <matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.18bb7a2fe02cf155989699_at_news.tpi.pl...

> A czy sa gorsze i lepsze plyty dvd (nie pytam o ich zawartosc!)??

Plyta moze byc zle wytloczona, zarowno cala seria (tak bylo podobno np. z
"Tytusem Andronikusem" ze Swiata Filmu, po reklamacji dostalem wersje
dwuplytowa i z prawami do wypozyczania...), jak i pojedyncze egzemplarze.
Prawdopodobnie rowniez rozne czytniki moga miec mniejsze lub wieksze "fochy"
przy niektorych plytach, zupelnie jak zwykle cd-romy.

> Czy
> jest jakas szansa, ze jezeli nie dziala mi to gazetowe dvd, oraz dwa
> inne, ktore udalo mi sie zdobyc, to zadziala dvd z wypozyczalni?

Jesli czytnik nie widzi kilku roznych plyt ze zbioru kilku roznych plyt :),
to raczej jest walniety.

> Wybacznie jeszcze raz to lamerstwo, ale nie chce mi sie pozniej jeszcze
> placic specom w sklepie za to, ze "sprawdzili i wszystko jest w
> porzadku".

Tam placic. Idziesz do sklepu z wlasnymi plytami, ktorych czytnik nie widzi
i domagasz sie sprawdzenia na miejscu.

Pozdro,
Cooler