Re: problem z dvdromem teac'a

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:01:37 MET

In article <b2rlp4$jt6$1_at_panorama.wcss.wroc.pl>, marcin-
ka_at_poczta.gazeta.pl says...

> "Kasia i Tomek" z Gali _jest_ na DVD. Wiem, bo zona tez przyniosla to do
> domu :)

A czy sa gorsze i lepsze plyty dvd (nie pytam o ich zawartosc!)?? Czy
jest jakas szansa, ze jezeli nie dziala mi to gazetowe dvd, oraz dwa
inne, ktore udalo mi sie zdobyc, to zadziala dvd z wypozyczalni?
Wybacznie jeszcze raz to lamerstwo, ale nie chce mi sie pozniej jeszcze
placic specom w sklepie za to, ze "sprawdzili i wszystko jest w
porzadku".
Pozdrowienia
Mateusz Mazur

--