Re: problem z dvdromem teac'a

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 20:40:29 MET

> Problemem moze byc sama plyta ktora tam wkladasz ... istnieja 2 standardy
> zapisu danych na DVD. Jezeli to co tam wkladales to jakis pirat nagrany na
> DVD-R albo DVD+R to moze ktoregos nie odtwarzac.
> Jezeli plyta oryginalna i dziala na innych DVD tzn. ze cos z twoim
> czytnikiem ...

tak na marginesie stacjonarne dvd moga miec problemy z dvd-r i dvd+r
natomiast dvd do kompa czyta oba formaty (tym bardziej ze jest to stosunkowo
nowy model dvd) jezeli faktycznie nie odczyta ci plytynp. z wypozyczalni to
wg mnie jest to wada fabryczna i daj go do wymiany - nie naprawy - naped w
sklepie powinni wymienic od reki