Re: problem z dvdromem teac'a

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 20:09:00 MET

In article <b2raih$v36$1_at_absinth.dialog.net.pl>,
zapytaj_o_email_at_peterphk.pl says...
> Do DVD-ROM'u nie potrzeba nic ustawiac w BIOS'ie ani w samym systemie. Co
> innego jezeli bys chcial ogladac film z plyty ... wtedy oczywiscie potrzebny
> program do odtwarzania tych filmow, ale i bez programu powinien pokazac
> tobie co jest na plycie jak wejdziesz przez "moj komputer".

Caly problem w tym, ze nie pokazuje. O odtwarzaniu filmow nawet wiec
mowy nie ma ;-(

> Problemem moze byc sama plyta ktora tam wkladasz ... istnieja 2 standardy
> zapisu danych na DVD. Jezeli to co tam wkladales to jakis pirat nagrany na
> DVD-R albo DVD+R to moze ktoregos nie odtwarzac.
> Jezeli plyta oryginalna i dziala na innych DVD tzn. ze cos z twoim
> czytnikiem ...

Powiem szczerze. Dziewczyna przyniosla mi jakas plyte z gazety z "Kasia
i Tomkiem" (czy cos w tym guscie). Na razie jest to jedyna plyta, ktora
dysponuje. Nie sprawdzalem jej na innym sprzecie, bo nie mam takiej
mozliwosci, no ale bez przesady! Nawet nie ruszy???
Dzieki za odpowiedz!
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--