Wielkość dysku

Autor: Ewa (ewa_at_serwer.com.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 17:45:21 MET

Witam jeszcz raz!

Przeglądałam newsy na tej grupie i zauważyłam, że powtarza się problem
"jak duży dysk jest zdolny widzieć komputer" - mówiąc żargonem.
Czy ktoś z grupowiczów mógłby przedstawić w sposób usystematyzowany
w jaki sposób zależy to od : zworek na dysku, BIOSu, systemu oparcyjnego
i ewentualnie dodatkowego software'u.
A może ktoś zna adres strony gdzie jest to w sposób wyczerpujący przedstawione.
Myślę, że odpowiedziałoby to na wiele pytań pojawiających się na tej grupie.

Pozdrawiam
Ewa