Re: Wielkość dysku

Autor: DW (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 20:31:16 MET

Zupełnie nie przejmuj sie tym co wykrywa twój stary bios on może nie widziec
dysków powyżej 2 lub 8 Gb ale jeżeli na innej płycie wykrywającej dysk
poprawnie odpalisz np. fdisk i ustawisz np 3 partycje np. 10, 10 i 20
sformatujesz itd. a następnie podłączysz dysk do starej płyty to pomimo że
bios wykryje go jako np. dysk 8 to i tak windows odpalony na tym kompie (ze
starą płytą ) zobaczy partycje poprawnie i będą one adresowalne w całym
obszarze, zapewniam cię . Więc jeżeli nie masz możliwości upgreadu biosu to
olej to i pójdz do znajomych z nowszą płytą. Bo dyskiem i tak zarządza
system operacyjny a nie bios.
Pozdro