Re: Karta AVM FRITZ! ISDN -na ISA

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 13:19:01 MET

Użytkownik "Wujek" <kmay_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> A mianowicie: Nie można powiedzieć, że coś sam zainstalowałem. Raczej
> instalowały się różne rzeczy w pewnej kolejności. Najpierw zainstalował
się
> "AVM ISDN CONTROLLER". Potem zainstalowałem upgrade. Doinstalowała się mi
> karta sieciowa "AVM FRITZ! WEB". Na pulpicie mam ikonę "FRITZ ISDN i
> internet" Po kliknięciu rozwija mi się lista kilku polecen: FRITZ WEB,
PHON,
> FAX, DATA itp. (Co wybrać?) Wybrałem data i próbowłem skonfigurować
> połączenie. Niby się udało, ale zamiast połączenia otrzymuję komunikat:
> "Linia uszkodzona. Bład warstwy 1(kanał B odłączony...)". Próbowałem się
> skontaktować z gościem który sprzedał kartę, ale o twierdzi, że karta
> działała i sam też kilkakrotnie męczył się z instalacją. (zresztą nie mam
> powodu żeby mu nie wierzyć a sądząc po sposobie jak się karta instalowała
> myślę że tu tkwi właśnie problem). Jeśli ktoś może pomóc to będę wdzięczny
> za wszelkie wskazówki.

to o czym piszesz to tylko aplikacja do zabawy...
ty musisz zainstalowac modem
start-ustawienia-panel-modemy-dodaj
nastepnie musisz wyszukac na plytce jakis sterownik do emulacji modemu
pozniesz konfigurujesz dial-up (dodajesz polaczenie) tak jak sie to robilo z
0202122 z ta roznica ze do isdn laczysz sie z nr 0202422
powinno smigac. jak bedziesz mial problem to sie odezwij, zobacze czy mam
instrukcje w szafie moze

bolo