Karta AVM FRITZ! ISDN -na ISA

Autor: Wujek (kmay_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:11:50 MET

Niedawno mój znajomy zainwestował w podłączenie ISDN.Teraz zakupił na
ALLEGRO kartę ISA "FRITZ CARD ISND by AVM". I mamy poważny problem z
uruchomieniem tej karty. Może ktoś kto instalował taką kartę podpowie mi co
robię źle?
A mianowicie: Nie można powiedzieć, że coś sam zainstalowałem. Raczej
instalowały się różne rzeczy w pewnej kolejności. Najpierw zainstalował się
"AVM ISDN CONTROLLER". Potem zainstalowałem upgrade. Doinstalowała się mi
karta sieciowa "AVM FRITZ! WEB". Na pulpicie mam ikonę "FRITZ ISDN i
internet" Po kliknięciu rozwija mi się lista kilku polecen: FRITZ WEB, PHON,
FAX, DATA itp. (Co wybrać?) Wybrałem data i próbowłem skonfigurować
połączenie. Niby się udało, ale zamiast połączenia otrzymuję komunikat:
"Linia uszkodzona. Bład warstwy 1(kanał B odłączony...)". Próbowałem się
skontaktować z gościem który sprzedał kartę, ale o twierdzi, że karta
działała i sam też kilkakrotnie męczył się z instalacją. (zresztą nie mam
powodu żeby mu nie wierzyć a sądząc po sposobie jak się karta instalowała to
myślę że tu tkwi właśnie problem). Jeśli ktoś może pomóc to będę wdzięczny
za wszelkie wskazówki.
Aha. I jeszcze jedno. Do tej pory wydawało mi się, że do połączenia z siecią
potrzebne jest wykrycie urządzenia "modem". Czy przy ISDN jest inaczej? Czy
łączę się przez kartę sieciową? Na koniec tych wszystkich nieszczęść
instrukcja jest w języku niemieckim. A niestety tego to ja nie trawię.

Konfiguracja:
WIN98 SE
P 233 MMX
FRITZ CARD ISDN (isa).