Re: Karta AVM FRITZ! ISDN -na ISA

Autor: Wujek (kmay_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 14:46:00 MET

> to o czym piszesz to tylko aplikacja do zabawy...
> ty musisz zainstalowac modem
> start-ustawienia-panel-modemy-dodaj
> nastepnie musisz wyszukac na plytce jakis sterownik do emulacji modemu
> pozniesz konfigurujesz dial-up (dodajesz polaczenie) tak jak sie to robilo
> 0202122 z ta roznica ze do isdn laczysz sie z nr 0202422
> powinno smigac. jak bedziesz mial problem to sie odezwij, zobacze czy mam
> instrukcje w szafie moze
>
> bolo

Miałem problem z dostępem do internetu więc w tym momencie dopiero odpisuję.
Dokładnie w ten sposób postępowałem ale na płytce nie ma sterowników do
modemu. Jest tylko jeden sterownik do urządzenia: "AVM ISDN CONTROLLER". Na
płytce z upgradem znajduje się tylko sterownik do urządzenia "Karta sieciowa
AVM FRITZ! WEB". Jeśli konfiguruję nowe moje połączenie (lub modyfikuję
stare) to nie mam możliwości skorzystania z żadnego z tych urządzeń. Mam
tylko stary modem którego do tej pory używałem. Jeśli posiadacie takie
sterowniki lub wiecie skąd je ściągnąć to będę wdzięczny za info lub
podesłanie ich na adres: j_wozny_at_poczta.onet.pl (z tego adresu łatwiej mi
ściągnąć).

KW