Re: karta z DVI, ale bez wiatraka

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:27:34 MET

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał

> 3D raczej w ogóle mnie nie interesuje. Z rzeczy "nietypowych" ma mieć
tylko
> nakładkę xv (filmy na pełnym ekranie), ale to od dłuższego czasu ma chyba
> każda karta. No i musi bez problemu działać pod Linuxem.

Mialem ATI R7000, pod RedHatem 7,3 dzialala bez problemow. O tym xv prawde
mowiac pierwsze slysze, ale nigdy nie mialem zadnych problemow z filmami
(czy monitor czy TV). Sam bylem ostrzegany zeby lepiej brac oryginal ATI niz
klona, bo przy 7000 podobno byly one sredniej jakosci. Nie wiem, nie mialem
stycznosci z klonami, ale wzialem oryginal i wszystko ok :)

--
pzdr
Hippo