Re: karta z DVI, ale bez wiatraka

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:59:17 MET

In article <b2q6j5$fpa$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl>, Hippo wrote:

> Mialem ATI R7000, pod RedHatem 7,3 dzialala bez problemow. O tym xv prawde
> mowiac pierwsze slysze,

To taka dodatkowa funkcja karty, pozwala na sprzętowe skalowanie obrazu
(film w małej rozdzielczości puszczasz sobie na całym ekranie, przy tym nie
przełącza się rozdzielczość i odświeżanie monitora, tylko karta skaluje
obraz do odpowiedniej rozdzielczości). Ale chyba każda karta już to ma.

> ale nigdy nie mialem zadnych problemow z filmami
> (czy monitor czy TV). Sam bylem ostrzegany zeby lepiej brac oryginal ATI niz
> klona, bo przy 7000 podobno byly one sredniej jakosci. Nie wiem, nie mialem
> stycznosci z klonami, ale wzialem oryginal i wszystko ok :)

A jak obsługa 3D? No bo skoro karta już to ma, to dobrze, żeby działało
(denerwuje mnie, jak jest w komputerze coś, co nie działa, nawet, gdy tego
nie używam :)

Paweł