Re: karta z DVI, ale bez wiatraka

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:38:12 MET

Użytkownik "Marcin" <user_at_no-spam.co-m> napisał

> Matrox G550. Niestey dorga i kepska wydajnosc 3D.

To tez nie ma sensu brac jej pod uwage, chodzilo tylko o DVI i brak
wiatraka.

> Sterownik pozwala ustalic odswiezanie z dokladnosci co do 1Hz,
> czego nie widzialem na sterownikach innych producentow.

A po co?

> Moze byc tez Radeon 7000 lub 9000. Oryginal ATI nie ma wiatraczka.
> Jak dla mnie maja jedna wade. Gdy jest podlaczony tv to karta startuje
> z odswiezaniem 50 Hz na monitor. Gdy zaldauje sie system to oczywiscie
> sterownik to zmienia. Zupelnie niezrozumiale jest startowanie w takim
> dziwnym trybie.

Nie zmienia sie tylko dopiero uruchamia :) Zanim sie to stanie karta podaje
na oba wyjscia /jesli TV jest podlaczony oczywiscie/ 50Hz, wtedy monitor
albo 'skacze' albo w ogole sie wylacza. Startowanie w takim trybie ma te
zalete, ze obraz na TV masz od razu, a nie dopiero jak go wlaczysz z poziomu
systemu. Sam docenilem to rozwiazanie gdy mi monitor padl i przez jakis czas
uzywalem jedynie TV. Poza tym mozna sobie przeflashowac biosa z PAL (50Hz)
na NTSC (60Hz), potem to i tak kwestia sterownika.

--
pzdr
Hippo