Re: karta z DVI, ale bez wiatraka

Autor: Marcin (user_at_no-spam.co-m)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 08:48:59 MET

Witam

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest dostępna jakaś karta graficzna z wyjściem DVI, która albo od
> nowości nie ma wentylatora, albo wiadomo o niej, że bez problemu można
> wentylator zdjąć i może działać na samym radiatorze? No i nie za droga
> oczywiście.

Matrox G550. Niestey dorga i kepska wydajnosc 3D.
Ale w 2d nie ma zadnej konkurencji.
Sterownik pozwala ustalic odswiezanie z dokladnosci co do 1Hz,
czego nie widzialem na sterownikach innych producentow.

Moze byc tez Radeon 7000 lub 9000. Oryginal ATI nie ma wiatraczka.
Jak dla mnie maja jedna wade. Gdy jest podlaczony tv to karta startuje
z odswiezaniem 50 Hz na monitor. Gdy zaldauje sie system to oczywiscie
sterownik to zmienia. Zupelnie niezrozumiale jest startowanie w takim
dziwnym trybie.

P.S.
Kupie karte Matrox G400 lub G450 z dwoma wyjsciami monitorowymi.
Najchetniej osoba z Lodzi lub okolic.

Pozdrawiam
Marcin

 kupiematrox_at_gazeta.pl