Re: P4 vs Athlon

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 02:22:13 MET

| A jak klient ma kase i chce kupic 2.6 GHz to co mam mu powiedziec ze po co
| taki szybki? On chce i placi. Roznica w cenie przy 2.6 GHz jest
praktycznie
| zadna pomiedzy intelem i AMD.

sytuacja 'klient chce' jest raczej jasna :) ale jezeli ktos mowi ze kupuje w
takim przypadku (nie ma roznicy cen) p4 za marke intel, za jej trwalosc,
jakos itd itp. biorac do tego np. asusa na sis lub via to brzmi to
bynajmniej dziwnie:)

sadze ze w najblizszym czasie amdki stanieja, jest jeszcze jedna mozliwosc -
amdeki sa w niektorych zastosowaniach szybsze niz p4 o czestotliwosci
odpowiadajacej 'ratingowi' amd

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\