Re: P4 vs Athlon

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 17:44:30 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> athlon tanszy znacznie, tak o 256MB ramu, lub o karte graficzna klase
wyzej

> kto 'bardzo liczacy sie z kasa' kupuje proca za 1500?:)

> akurat nowe amd sa jeszcze stosunkowo trudno osiagalne i sa nowoscia na
> rynku - stad ta cena, poczekajmy miesiac dwa to znormalnieje, no chyba ze
> ktos sobie kupuje p4 3.06
>
> no jeszcze doliczmy plyty - intel sobie liczy za chipsety

Nikt Ci nie kaze do procka intela kupowac plyty na chipsecie intela.

Tak sie sklada ze VIA robi chipsety w rozsadnej cenie takze pod P4.

A tak przy okazji nie uwzam ze AMD to jakies gowno. Skladalem parenascie
komow na prockach AMD i nic zlego nie moge powiedziec. Ostatnio sie tylko
wystraszylem widzac te pozal sie boze procki w hurtowni.

A jak klient ma kase i chce kupic 2.6 GHz to co mam mu powiedziec ze po co
taki szybki? On chce i placi. Roznica w cenie przy 2.6 GHz jest praktycznie
zadna pomiedzy intelem i AMD.

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954