Re: TBred na A7V - to działa!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 02:23:09 MET

Poradziłem już sobie. Okazało się, że trzeba było jednak zeskrobać
dokładniej ten mostek. Omomierz pokazał 2,7 kohm i procek się
pięknie uruchomił (z jednym tylko przeciętym mostkiem). Jest wszystko
tak, jak opisywano na tamtej grupie: do mnożnika płyty dodawane jest 8x.
Wgrałem nowy BIOS 1012 beta - okazuje się, że wykrywa Athlony aż do
2700 ;-). A więc może kiedyś włożę do tej płyty taki procek... ;-))
W tej chwili jadę na 1817 MHz przy szynie 101 MHz i standardowych 1,6V
zasilania, temperatura procesora 42 st., wentylator kręci się na 3000
obrotów.... żyć nie umierać ;-)).

Dzięki za info i opisy.

P.S. Ta A7V jest nie do zdarcia. I pomyśleć, że chciałem wtedy kupić coś
pod Pentium 4... ;-). Teraz, musiałbym kupić i nowe Pentium 1,8 (za
jedyne 700 zł), i nową płytę. A tak - za 240 zł mam całkiem znośną
maszynkę ;-))).

M.